tisdag 23 september 2014

Monster high

Vilken skön dag. Inte yr. Inte gungig. 
Jag har mått förbannat bra faktiskt. 

Jag försökte springa i dag. Gick dock sådär. Ingen kraft alls. Benen kändes som bly. Varenda meter var en plåga. Jag höll på att ge upp flera ggr. Men jag är envis. Hade bestämt mig för 5 km och så fick det bli. Även om jag mest joggade.

Känner mig mör i hela kroppen. Blåmärkena sitter så fint kvar så


I ansiktet har jag en härlig blå/grön/gul-nyans. 

Jag har suttit ute i solen och ätit lunch och läst. 
Jag har skrivit krönika
 Dammat. Dammsugit. Torkat golv. Städat toan. Tvättat. 

Hämtade Emma. Vi åkte till bibblan. 
Handlade. 
Hem och lagade Flygande Jakob. 
Åt mat. 
Spelade spel med Emma. 
Och nu har vi suttit och ritat. 
Emma ville att jag skulle rita en monster high. 
Det är bara monster high som gäller för denna tjejen nu. 



Jag tittade givetvis på en docka när jag ritade. 
Det är faktiskt väldigt rogivande att sitta och rita.

Nu är kaffet på. Emma har lagt sig. Och jag ser fram emot att lägga mig i soffan och bara softa. 
Det är jag minsann värd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar