onsdag 10 september 2014

Dagens schema

Trött idag. En kombo av skumpa igår när vi firade Tilda och sen en natt med lite sömn. Är så jävla öm i hela hög sida efter att ha kraschlandat i asfalten igår. 
Stramar i hela axeln och nacken. Och armen är skrapad blå och svullen. 
Tröjan jag hade på mig igår gick sönder. Typiskt. 



Ligger på soffan men ska ta mig upp. Klä på mig. Cykla till affären. Hämta Emma. Hem. Äta lite mellis och pyssla med henne. Vänta in svärmor som ska vara barnvakt och så vidare till jobbet. 

Det är schemat för mig idag. 

Ikväll blir det...ja gissa. Den som gissar rätt vinner en av alla mina ensamma strumpor som ligger här hemma. 
Alltså visst är det sjukt. Hur kan strumpor hela tiden försvinna. Jag blir galen. 
Jag har inga strumpor. Jo...ensamma strumpor har jag. 

Igår firade vi som sagt fina Tilda. Vilken tjej. Är så glad att det blev just hon som kom in i vår familj ❤
Förbannat god mat fick vi. Coca Cola kyckling. Kanske låter en smula konstigt. Men oj så gott.
Recept kommer. 
Innan vi åkte till Tilda gick Emma o jag en runda på stan och så tog vi en fika. 

Emma tyckte nog dock inte att jag var så roligt sällskap. 


Ha en bra dag ❤






Rätt svar: Ligga på soffan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar