onsdag 14 augusti 2013

Vem i hela världen kan man lita på?

Vilken dag. Först yr, illamående och trött som ett jon. Irriterad och på dåligt humör pga tinnitus.
Fick dock ett uppmuntrande sms av en vän med förslag på hur jag skulle hantera tinnitusen bättre. Inget rumsrent förslag så jag kan inte skriva om det här.
Dock väldigt roligt. En del av mina vänner är verkligen störda. Fast på ett bra sätt. :)

Emma har pysslat och ritat idag. Hon har gjort grattiskort till tre kalas i helgen och även ritat. Hon ritade en elefant som åt blåbär. Kreativ och mycket fantasi. :)

Jag har chockat mina närmsta och bakat bullar. Vad hände? Verkligen vuxenpoäng. Det är aldrig för sent att bli en bullmamma.
Typ tredje gången i mitt liv som jag bakar bullat. Nää Helena dom blev inte snygga. Men faktiskt ganska goda för att vara bakade av mig ;)

Har haft ungdomarna hemma på lunch och fika , börjat rensa garderoben lite och nu har vi varit nere vid macken i Lindsdal och hejat på vår vän Christian som har varit med i Mini Tri
Han såg stark ut på cykeln. Bra kämpat!

Mini Tri, kanske vore nåt att satsa på nästa år? Jo tjena. Jag pallar knappt springa 6 km.

Idag funderar jag på:
Vem i hela världen kan man lita på?
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar