måndag 19 augusti 2013

Avbokade

Fick ett sms av min vän Ramona imorse, hon hade läst bloggen, som tyckte jag skulle avboka indoorpasset, eftersom jag inte har känt mig helt hundra senaste dagarna. Lydig som jag är så avbokade jag :) ( Tack för din omtanke vännen.. Puss )
Känner dock att jag måste ut och röra på mig nåt så jag tar en pw med lite spring.

Idag har vi uträttat ärenden, farit runt i  butiker med mamma och pappa, fika på Citygross ( vidrigt kaffe ) ätit lunch med ungdomarna, jag har klippt gräset, gjort en äppelpaj och bjudit mamma, pappa, syster, farmor Maj och farfar Rolf.
Emma har en kompis här hemma för lite lek och bus. Pappa fixar kranen på toan och jag ska ge mig ut för att motionera lite.
Sen ska jag hem, ta ett bad, laga lite mat ( sen middag för dom vuxna, Emma har redan ätit ) och efter det ska jag inte göra ett skit mer idag. Punkt!



( I dag tänker jag extra mycket på DIG vännen. Jag vet att du har det lite tufft känslomässigt. Du vet vart jag finns. Always! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar