tisdag 20 augusti 2013

Min dag:

Stan med syrran. Patric mötte upp. Lunch på Skafferiet. Mysigt och trevligt ❤

Hämtade Emma på dagis och hennes kompis Elin. Dom lekte och busade, jag gjorde ingenting. Underbart skönt att göra ingenting ibland. Inte ofta jag, Mrs Rastlös, tycker så. Men jag har inte haft ork till nånting idag. Orkade knappt kolla på kläder i stan,Då är nåt fel. Jag måste vara sjuk?!

Jag har beställt klipptid till Emma. På fredag ska hon bli en Polly Pocket-tjej ;)

Jag har sprungit gata upp och gata ner medan Emma övade på att cykla utan stödhjul.

En timmes pw med Helena nu ikväll. En härlig promenix . Vi pratar, lyssnar , är allvarliga, ledsna, men skrattar faktiskt mest. Flåsar en del oxå. Svårt att gå snabbt samtidigt som man ska prata ;)

Myskväll med man och dotter. Dom hade hämtat pizza när jag kom hem.
Jag gjorde samma tabbe igen, delade pizza med Emma. Hon åt mest på vår pizza och när den var slut tiggde hon till sig från Mickes oxå.
Hon är normalt sett petig i maten men pizza, det går ner. Och nu har jag lärt mig, nästa gång får hon en egen pizza.

Soffhäng och fortsättning på serien Broadchurch. Jäklar vad bra! Fortsätter imorgon. Yes!

Jag är trött, fryser och har ont i kroppen. Har ett obehagligt tryck i örat. Ringde Öron näsa hals idag. Men ringde 7 min efter att dom hade stängt för dagen.
Typiskt. Får ringa imorgon igen. Nåt måste göras åt Mr T.
"I can't stand it no more no no no"

Längtar efter sängen. Går och lägger mig nu.
Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar