torsdag 8 augusti 2013

Otuff

Jag har varit så nervös , stressad och orolig idag så nu när det har lagt sig lite så blev jag helt slut . Jag bara säckade ihop. Och tillsammans med tröttheten kom ett sjuhelsikes tryck i örat. Och så dök underbara härliga Mr Tinnitus upp.
Det blir sängen för min del.
Hoppas på att vakna imorgon av att min man ringer och säger att han får åka hem.

Det har varit en låååång dag. Inte förrän 17-tiden kom han tillbaka från uppvaket till sin avdelning/sal.
Jag var hos honom och han var trött, matt och hade ont.
Allt verkar ha gått bra men vi får veta mer imorgon.

Emma och jag har tröstat oss med tjejmys, film och pizza.
Nu ligger jag i soffan och väntar på att sonen ska komma hem.
Snäll som han är kommer han hem och sover här inatt eftersom hans tramsiga mamma är så mörkrädd ;)
Jag tycker inte om att sova själv. Jag är tuff i vanliga fall men när det gäller mörkret är jag väldigt liten och otuff.


Vill bara ännu en gång tacka alla er underbara ,omtänksamma som funnits där idag ❤







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar