fredag 9 augusti 2013

Handikappstoalett

En av våra toaletter är numera handikappsanpassad.
Min man fick med sig en del hjälpmedel hem idag.
Jaa, tur att man är utbildad USKa och van att jobba som assistent :)




Micke mår bra. Ont vid såret, såklart, men annars är han pigg. Han ville ut och gå en runda. Det har inte hänt dom närmsta månaderna. Ett gott tecken.




Nu är vi i princip klara med Emmas rum och Barbiehuset.
Det ska bara upp små fönster, speglar och lite annat på väggarna där inne.
Ett hus för Polly Pocket-dockorna får stå på taket.

Emma är väldigt nöjd.
-Det är det bästa av allt jag har, sa hon.
Bra betyg!
Hon är väldigt nöjd med hela rummet tror jag. Myshörna under sängen. Skrivbord och så en liten hörna med spegel och utklädningskläder. Perfekt för en liten tjej.












































Vi , eller faktiskt tänker JAG ta åt mig äran, fixat en del i källaren oxå. Så nu har hon en dockvrå där nere. Det ska bara målas på väggarna och bytas ut en och annan grej. Men det kan nog bli bra där nere till slut.
















Skynket jag har hängt upp är för att dölja Mickes och mitt lilla "kontor" där bakom. ( ett hörnskrivbord.) Det ska bort så småningom och då kan hon ha det som en scen och dra bort skynket när hon vill uppträda.

Jag känner mig fortfarande mörbultad. Men inget mer tecken av yrsel eller tinnitus. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar