söndag 11 augusti 2013

Fotbad

Jag ryckte upp mig och tog på träningskläder förut. Tänkte ut och springa så att jag med gott samvete kan käka ostbågar ikväll.
Det blev inget springa men en 40 min pw och en pratstund med min vän Ingela.
Det är mycket lättare att gå när man har nån att prata med.
( Tack för pratstunden vännen. Även om det mest var jag som
babblade )

Sen har jag tagit ett bad, gjort en hårinpackning och så ett fotbad på det.
En "ta hand om mig" -kväll helt enkelt.

Emma har varit hos sin kompis Nina och lekt idag och då passade jag även på att skriva nästa veckas krönika.
Emma tog även ett fotbad nu ikväll. Den lilla livsnjutaren.

Nu taggar jag för lite ostbågar, läsk och serien Varg Veum.
Imorgon är en ny dag och ny vecka.
En hälsosam vecka för min del.
2 kg har jag gått upp! Dom ska bort omedelbums!

( och Anders , nu slutar du att skicka chokladbilder till mig!!! Skicka bilder på grönsaker istället. Så att jag blir påmind om min nyttiga vecka. Man ska hjälpa, inte stjälpa, sina vänner. Hihi )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar