torsdag 22 augusti 2013

Min älskade barn

Måste bara få säga att jag är så sjukt stolt över min son som har blivit en riktigt duktig säljare.
Är så glad att han är så målmedveten och driftig.

Idag var han nöjd över att han får en väldigt bra lön. Han sa att han kunde bjuda mig på en kaffe på stan.
Jag ville på Espresso House.
Han tyckte det räckte med att vi gick på 4-kök. 4-kök????!!!!!!
Det är vad jag är värd det ;)

Jag älskar dig Puff ❤

Ser fram emot imorgon. Då kommer ungdomarna hem på fredagsmys.
Är så tacksam över att dom fortfarande vill hänga med oss "gamlingar". Älskar att ha dom hemma.
Hur ska jag överleva när dom ska vara ute och resa i flera månader? Hjälp!

Nu ska jag krypa ner i sängen.
Hoppas på att även denna natten blir flug och yrselfri.
Imorgon är en ny dag. Den har jag bestämt ska bli en bra dag. En positiv och rolig dag.

Ska starta dagen med en pw och sen ska jag ta med min lilla tjej till frisören.
Får se om hon fortfarande vill vara Polly pocket. Eller om hon har ändrat sig :)


Mina älskade fina barn. ❤





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar