fredag 16 augusti 2013

Gårdagens blogginlägg

Såg nu när jag skulle blogga att det inlägget igår kväll inte hade postats.
Typiskt. Men ni får läsa det nu istället. Men tänk på att det handlar om igår :)



Kom precis hem efter en mysig sittning på Krögers med Sara, Susanne och Jessica.
Känns att det är höst men det var ändå helt ok att sitta ute fortfarande.
Ganska skön kväll.

Åt räksallad. Den är faktiskt väldigt god på Krögers. Och till det drack jag cola light.
Ja, man kan vara på Krögers nykter!

Nu ska jag krypa ner. Har inte känt mig helt 100 idag och det gör jag inte än.
Gäspar konstant.
Börjar bli gammal och sliten. Fick en påminnelse av en vän ( numera fd vän ) på fb att det är 334 dagar tills jag fyller 40!
Tack för den påminnelsen Ingela. Tack som fan. Som jag sa, nu kommer jag drömma mardrömmar om grått hår, rynkor, hängbröst och tandlossning. För det är väl så det blir när man passerar 40?

Skönt med vänner som visar omtanke. Pfffffth... Hämnden är ljuv!!!! :)

Imorgon kommer min krönika. Den handlar om blodsmak, svett och blåsor bl a. Läs den!

Hade på mig en söt liten jacka från Cubus idag. Like it a lot!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar