fredag 30 augusti 2013

På fredags kvällen bubblar det...

... i blodet, jag är ...TRÖTT!

Jag har lagt mig. Det är fredag, jag vet. Men det struntar jag i. Jag skulle lyssna på min kropp. Det gör jag nu. Den skriker efter sängen så då ger jag den sängen.

Har haft en väldig mysig fredagskväll med familjen. Älskar att sitta under filten med Emma uppkrupen brevid mig. Titta på Fångarna på fortet och se hur hon med spänning följer det som händer. Hon tittar funderar och frågar...tusen frågor som kräver svar.
Hon är så himla förkyld lilla skruttan och med förkylningen kommer astman så innan hon la sig blev det mediciner och inhalera.

Hoppas att hon, liksom jag, får en hel natts sömn.

Imorgon är det Nattloppet. Jag hämtade ut min tröja och nummerlapp idag.
Jag känner mig lite nervös...Jag kommer drömma mardrömmar om det där jäkla loppet.
Imorgon vid den här tiden, just precis NU hoppas jag på att vara i mål.

Sov gott! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar