tisdag 20 augusti 2013

Rädd för att cykla

Jag tror Emma är rädd för att cykla. Hon cyklar med stödhjulen. Men vägrar utan. Vi har gjort det ett par ggr och sprungit med henne men nu vill hon inte. Och nu vill hon inte cykla med stödhjul heller.
Ingen ide att tjata. Det kommer väl när hon är redo.
Precis som med blöjan. Hon vägrade sluta. Ville inte alls gå på toa eller potta.
Tills helt plötsligt en dag så slutade hon direkt. Inga problem alls.

Vi har anmält lillskruttan på dans så i slutet av september börjar hon på det. Gissa om hon är taggad ;)

Nu tar jag mitt kom i gång och starta dagen-kaffe. Ska snart till stan med syrran.
Hade tänkt ut och springa innan frukost men kroppen sa nej.
Försöker kanske senare idag.
Annars får det vara helt enkelt.
Man ska ju lyssna på sin kropp har man ju hört så många ggr.

Idag känns det lite höstigt ute. Innebär det att jag kan ha mina höstiga fulsnygga skor som ser ut som mockasiner på då? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar