tisdag 27 augusti 2013

Vattenspridare

Idag är det verkligen soligt och varmt.
Underbart!

Sitter just nu ute i trädgården med en kaffe. Har tittat på Emma och hennes kompis när dom har hoppat på studsmattan. Mycket fnitter från tjejerna. Härligt att höra.

Idag har varit en seg dag. Vaknade yr i morse och kraftigt illamående. Det var bara att hålla sig kvar under åkturen så att säga. Bara att genomlida h-vetet. Låg blixt stilla i ryggläge tills eländet stannande.
Efter en attack blir jag trött och matt så städningen som skulle bli av idag fick skjutas fram.

Finns inte så mkt att skriva om idag.
Har ätit lunch med ungdomarna och skrivit på en krönika. Hämtat Emma och hennes kompis på dagis, ja, det är nog det jag har gjort.

Ska försöka ge mig ut och springa sen men jag är så sjukt trött.
Kanske inte klarar 5,6 men ett par km ska jag väl ändå fixa.

Nu ska tjejerna svalka sig lite i vattenspridaren. Det borde jag nog oxå göra...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar