måndag 12 augusti 2013

Fela är mänskligt

Ny vecka och jag är på gång med träningen igen.
PW innan frukost. Dock inte i det tempot jag hade önskat. Var trött som fanken men jag kom ju iväg iallafall.
Hem och åt frukost. Hann träffa mina fina ungdomar en stund. Som jag saknar dom ❤
Hämtade Helena och så in till stan för lite kvalitetstid och fika.
Visst är det skönt när man lär känna nån som man kan vara sig själv med och som lär känna en och tycker om en för den man är IDAG och inte dömer en för saker man gjort och någon man en gång varit...när man var UNG! (yngre)

En del människor verkar inte förstå att man gör misstag som ung.
En del vill inte förstå att man kan ha ändrat på sig utan verkar tro att man är den man en gång var...för väldigt länge sedan.

Det sägs ju att det är mänskligt att fela.
Jag tror inte att det finns någon människa som är helt perfekt.
De finns väl inte någon som gör allting rätt?
Alla gör vi misstag. Vissa större en del mindre. Men gör dåliga val oss till en dålig människa?
Om man väljer att ändra sitt liv, att göra bättre val, är det inte det då som räknas.?

Ibland tycker jag att vi lever i en alldeles för dömande värld och innan man ser ner på någon för misstag den har gjort kanske man ska rannsaka sig själv och ta en funderare på om man själv är felfri. Har DU aldrig gjort misstag? Är DU perfekt?
Ja om det verkligen är så , ja då får jag bara gratulera.


Förstår heller inte hur en del orkar lägga så mycket energi på att störa sig på människor dom knappt känner eller ens behöver vara nära eller umgås med.
Måste bero på avundsjuka!

#People can change ❤

Nu ligger jag utslagen i soffan efter ett tufft men roligt indoorpass. En ung kille som heter Adam körde det. Mycket bra pass och jag blev helt slut och genomsvett. Precis som det ska vara!

Imorgon ska jag träffa Helena på gymmet. Vi ska löpträna. Snart dax för midnattsloppet ju. Herre Gud! Hjälp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar