onsdag 21 augusti 2013

Gäääsp

Otroligt soft och ganska seg dag.
Har inte gjort särskilt mycket. Mest legat i sängen eller soffan.
Har varit väldigt trött och hängig.
Har inte ens orkat läsa , knappt kolla på tv heller.
Men nåt jag inte för ett ögonblick skulle missa är serien Broadchurch. Har sagt det innan och säger det igen. Sjukt bra.

Pratade med syrran på Skype förut. Saknar henne så sjukt mkt. Kan inte riktigt fatta att vi snart ska ses ❤

Har faktiskt varit ute och tagit lite luft nu ikväll. Emma och jag cyklade bort till kusin Meja och lämnade en stor Musse Pigg i sjukispresent till henne.
Den har legat i källaren ett bra tag nu och Emma har varit ointresserad av den så det passade ju bra att Meja som gillar Musse fick den istället. Det var väldigt viktigt för Emma att vi lämnade den nu ikväll eftersom kusin Meja var sjuk.
Emma är en omtänksam liten tjej.
Så omtänksam att man ibland får stoppa henne för hon vill gärna ge bort allt hon har till sina vänner.

Hur som helst så kände jag när jag cyklade att kroppen inte mår riktigt bra.
Var helt slut och blev alldeles andfådd och darrig.
Kanske har lite feber i kroppen. Fryser och svettas, fryser och svettas.

Hoppas på att vakna piggare imorgon. Hoppas även på att få en hel natts sömn.
Hoppas på att slippa tinnitus, yrsel och annat skit som stör. Typ envisa flugor.

Imorgon upp tidigt och iväg till sjukhuset.
Wish me luck!

Nää, nu skriker min kropp efter sömn. Gäääsp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar