torsdag 8 augusti 2013

Jobbigt...

...att vänta och vänta!

Lämnade Micke när han åkte in på OP. Tog en fika på sjukhuset. Åkte till Hansa en runda och så till mamma på en fika.
Hämtade hem Emma som har sovit där inatt. Nu har jag fixat med Emmas Barbiehus. Vi har kollat tv och jag har suttit vid datorn lite. Men det är svår att
kunna fokusera på nåt när man bara går och väntar på att få veta hur han mår.
Dom ringde från uppvaket efter 13. Då var OP klar. Allt var ok och Micke sov. Hur det hade gått skulle man få veta mer när läkaren hade varit där.
Jag ska åka till honom så fort han kommer till avdelningen men jag ringde nyss och han är kvar på uppvaket än.

Hoppas verkligen att han mår bra. Jag känner mig nervös. Har ont i huvudet och magen. Känner mig lite darrig...

Vill bara träffa honom och se att allt är ok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar