fredag 23 augusti 2013

Nyklippt

Idag har Emma klippt sig. Vi var hos Karin, en vän till mig, på Intermezzo i Lindsdal.
Det gick väldigt bra. Och Emma blev så himla fin. Enorm lycka när hon fick rosa slingor i håret oxå.
Karin klippte Patric när han var liten och nu är det Emma istället.



















Vi har haft en familjedag idag. Fika hos mamma och pappa.
Mc Donalds. Handlat på Maxi. Där höll jag på att få panik av allt ljud runt omkring mig. Men det gick ganska bra ändå.

Hem, fikade med ungdomarna i trädgården.
Sen tog dom hand om Emma medan Micke och jag var ute och gick en runda. Pw med mannen hör inte till vanligheterna.

Tilda och jag tog glas rött som vi avnjöt ute på altanen.
Vi lagade tacos och nu har vi haft mys framför TVn med Emma.
Fångarna på fortet är hennes favorit.

Idag är även brorsan hennes favorit. Hon fick en ny Barbie av honom idag. En Askungendocka med glasskor.
Och så läste han saga för henne innan hon skulle sova.
Hon sa tidigare idag:
-Kommer brorsan vara min brorsa för alltid?
❤❤❤

Jag är trött. Ligger redan nerbäddad.
Imorgon blir det ut på en löptur. Måste få upp flåset. Bara en vecka kvar nu.

Imorgon vankas det även lite kräftskiva. Nice!

Nä nu skriver jag nästan i sömnen. Gääsp!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar