fredag 30 augusti 2013

H&M

Oj, idag var jag så trött när klockan ringde att jag knappt visste vart jag hade arslet.
Max tre timmars sömn inatt. En tokförkyld och hostig dotter brevid mig OCH en enormt störig snarkande man. Suck!

Hur som helst så tog jag mig upp innan tuppen. Tilda och jag drog till H&M för tidig frukost och shopping. En trevlig tillställning.

Nu sitter jag och tar en kaffe. Är i valet och kvalet om jag ska beställa en i-Phone 5 eller inte?
Jag ska tänka lite till på saken.

Vi funderar på om vi ska åka till slottet och mata fåglar.
Jag måste även hämta min nummerlapp och tröja inför loppet imorgon.
Kanske drar till gymmet och kör lite sen.

Ikväll är det iallafall fredagsmys. Emma har beställt popcorn och Fångarna på fortet.

Har ni läst dagens krönika?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar