söndag 18 augusti 2013

Funderar

Idag har jag inte varit pigg eller på humör. Känslorna far upp, ner , fram och tillbaka.
Ni vet när man är nära till gråten hela tiden fast man egentligen inte vet varför?!

Har vilat i princip hela dagen. Sovit till och från.
Har varit frusen och konstig. Favoritkoftan åkte fram idag
Den förknippar jag tyvärr lite med höst.
Men den är mysig att gosa in sig i.
Skönt att bara ha fått hasa runt hemma, osminkad, ofixad och kunnat göra ingenting. En bara vara-dag!


Känner mig piggare nu. Mamma och pappa har vart här på lite käk och fika. Pappa skulle hjälpa oss med en kran på toan.
Arbetet är påbörjat och fortsätter imorgon.

Emma har haft sin kompis Elin här på lek och bus.
Vi är hembjudna till henne och hennes föräldrar tillsammans med Anders, Helena och barnen på lördag. Det ser jag fram emot. Lär bli riktigt kul tror jag.
Härligt gäng.

Emma var ju på kalas för Elin i dag på minigolfen på Ekudden.
Kul ide med minigolf. Emma tyckte det var
skoj. Får nog köra det nån kväll med henne nu innan sommaren är slut.

Hon har oxå varit på kalas hos Wille och lekt med honom och Alva.
Jag missade Gottes hemmagjorda burgare. Typiskt!

Fick sms förut av Robban som tackade för allt stöd igår. Känns skönt att veta att han uppskattade vårt engagemang. Jag är så imponerad av hans insats. Stolt över min "gamle" vän. Han kan numera titulera sig som Ironman. Stort!


Nu sitter jag på den inglasade altanen, mörkt, tända ljus, och alldeles tyst. Förutom regnet som smattrar.
Andas! ❤








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar