måndag 19 augusti 2013

Jihde

Hur orkar man ens blir upprörd över Jihdes nya frisyr?
Vem lägger energi på sånt? Vill han se ut som Zlatan så får han väl göra det.

Många skaffar väl en frisyr efter att ha sett den på någon annan, kändis,okändis, familj eller vän?




Min dotter vill klippa sig efter en Polly Pocket docka. Hon vill inte vara en prinsessa längre. Vi ska ringa frisören imorgon och boka tid.
Hon är väldigt bestämd. Inget mer långt hår. Nää page som dockan.
Hon ska ta med den så att frisören klipper rätt.
En envis liten tjej som vet vad hon vill.




Man ska inte bry sig så mycket om vad andra tycker.
Det finns alltid nån som måste gnälla och leta fel. Huvudsaken att man själv är nöjd.

Jag är väldigt nöjd med att jag ska ställa upp i Mini Tri nästa år. 40 års kris sa nån, du kommer ändra dig sa nån annan.
Jag kommer anmäla mig och jag kommer genomföra det helt och hållet för min egen skull.Kris? Kanske, men i så fall drabbar den ju bara mig.
Bättre att vara med i Mini Tri än att köra en Britney och raka av håret ,ta ut skilsmässa eller göra nåt annat radikalt.

Frågan är bara hur jag ens ska klara av att springa nattloppet. Gav mig ut på en löptur innan och efter 2,3 km var jag i princip döende. Fick andnöd och håll.
Nattloppet om mindre än två veckor...jo tjena!

Kämpa Malin. Kämpa! Nya tag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar