lördag 10 augusti 2013

Markoolio

Vi var , precis som många andra, inne och tittade på Markoolio idag. De var underhållande både för stora och små.
Träffade Anders, Helena och barnen där.

Tog en fika med mamma och pappa på 4-kök , handlade på Maxi och sen tog vi en fika här hemma oxå.
Vi lånade hem kusin Meja en stund. Hon och Emma lekte och hade jättekul.

Jag passade på att klippa gräset som var på tok för långt. Vi bjöd Meja på mat innan hon åkte hem. Gubb-mos som dom kallade det.

Nu ikväll har vi avnjutit en god middag på den inglasade altanen. Pepparbiff. Fantastiskt gott!
Får lite panik över att dom härliga sommarkvällarna snart är över.
Älskar att sitta på min altan och se solen gå ner. Tända ljus och njuta av lugnet.

Ikväll skulle vi ha gått på 4x40 årsfest men vi fick tacka nej och vara hemma.
Micke är nyopererad och behöver vila. För den delen behöver jag nog oxå vila lite.
Märker nu att så fort jag slarvar med kosten, träning och sömnen så blir det värre med tryck i örat. Likaså om jag är stressad eller orolig.
Tyvärr slarvar jag med kosten även denna helgen. Har en svullarhelg. Men på måndag är det nya tag igen...
Jajamen!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar