torsdag 29 augusti 2013

Fotfobi

Jag blir tokig. På min man. Som efter 8 års förhållande inte fattar att jag har fotfobi. Fortfarande efter så lång tid så frågar han varje kväll om jag kan killa honom under fötterna. Men va fan?! JAG HAR FOTFOBI. Usch! :)

Hehe, det är faktiskt sant, jag gillar verkligen inte fötter. Inte ens mina egna.
Har en dotter som är precis som sin pappa, hon vill bli killad under fötterna.
Hennes fötter går väl an. Där kan jag killa. Men under min mans fötter? Aldrig!

På tal om fötter så får jag en blåsa på ena foten varje gång jag är ute och springer. På trampdynan en bit under stortån.
Så himla onödigt!

Jag och Helena har varit ute och sprungit nu ikväll.
Det är bra drivkraft att springa tillsammans med nån och vi kämpade på bra.
Nu måste jag vila benen och fötterna tills på lördag då Nattloppet är.
Då behöver jag vara stark.
Nu är jag inte rädd för att springa längre. Jag vet att jag kommer ta mig i mål men det vore ju kul om man slapp vara sist in.

Jag har varit och lunchat med Sara idag . En trevlig och mysig liten date . Vi var på 4-kök. Jag tog vegetarisk pasta. Det gör jag nästan alltid när jag äter där. Så himla gott.

Jag har hunnit med att städa.Har även skrivit lite. Just det, imorgon kommer en krönika. Den handlar bl a om vuxenkalas, att dissekera en kräfta och att slippa bikiniångesten.

Jag har även gjort sparrissoppa nu ikväll. Det är jag grym på.
Ja, man får skryta med sig själv.
Jag gör sjukt god sparrissoppa helt enkelt. Inga konstigheter!

Nähe, nu ska jag ta min blåa ömma skinka och min onda fot, med en gigantisk blåsa , och gå och lägga mig. Imorgon ska jag och Tilda upp innan tuppen och bege oss till stan. HM har vip-inbjudan. Dom bjuder på frukost och så får man 20% på köpet.

Visst kommer jag få sova hela natten? Djup, skön , härlig sömn? Slippa störas av Mr Tinnitus och få besök från Herr Meniére. Visst?

Åh vad skönt. Ser verkligen fram emot en hel natts sömn. I need it.

Natti!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar