torsdag 1 augusti 2013

Salovum

Ingen bra start på dagen. Vaknade inatt, yr och illamående. Var så trött och yr att jag orkade inte ta mig upp för att ta medicin.
Lyckades somna om. Vaknade tidigt kände mig lite mörbultad men yrseln var iallafall över.
Fan oxå. Har visserligen känt ett par dagar nu att nåt är på g. Tryck i örat, tinnitus,trött,huvudvärk och på lite dåligt humör.
Och så har jag sovit dåligt några nätter så är det som bäddat för yrsel.
Har tagit min medicin som jag ska och den har verkligen funkat men yrseln vann denna kampen.

Åkte till gymmet imorse iallafall och körde mig svettig. Nu en kaffe i solen och försöker hämta energi.

Känner mig fortfarande lite illamående och tryck i örat men nu är Salovum intaget samt en illamående tablett. Den blir jag rätt dåsig av så idag lär jag gå som i ett rus ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar