onsdag 14 augusti 2013

Tröttsamt

Fundera på att fylla mitt öra med cement. Ja men då borde man väl ändå slippa tinnitusen?
Då borde man väl krossa den?

Den, tinnitusen, kommer snart driva mig till vansinne. Jag får panik av oljudet i mitt öra.
Vaknade tidigt imorse av yrsel.
Mår bättre nu men tinnitusen har inte riktigt släppt.

Satt ute och åt frukost i solen. Det funkade. Då känns det fortfarande som sommar. Men så fort solen går i moln så inser man att hösten är på intågande. Det känns lite som att jag vill gråta!

Sommaren är snart över och jag hann inte riktigt med att njuta, göra allt det där jag ville eller träffa alla jag skulle.
En sommar med sjukdomar och krämpor.
Jag skulle behövt att semester ifrån allt.

Jag ska snart ut på en pw tänkte jag. Sen ska vi hämta kroppkakor hos min bonusfarmor och farfar. Dom skulle bjuda på det. Snällt!

Och i eftermiddag står vi här i Lindsdal och hejar på vår vän Christian som kör minitrian.
Heja heja!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar