måndag 26 augusti 2013

Snooze

Idag ville ingen i familjen gå upp. Klockan ringde om och om igen. Snooze....
Emma är oxå väldigt morgontrött så att få igång den här familjen är inte lätt.
Men nu är vi iallafall uppe.
Morgonkaffet intages.
Snart ska vi lämna på dagis och sen ska jag och mannen ut på en pw. Ja, ni läste rätt. Jag har fått mannen att vilja börja ut och gå. Vad har hänt?

Idag ska jag inte springa. Jag kör ett indoorpass ikväll istället.
Sen får det bli 5,6 km imorgon igen.
Min vän Nina frågade vad jag hade för mål på nattloppet.
Det enda mål jag har är att ta mig i mål ...och att helst inte vara sist in, om man sä.


Idag har jag en märklig gungande känsla i kropp och knopp inte yr men lite svajig. Men, tänk positivt...
Blå himmel och sol idag oxå. Underbart. Skönt att kunna suga ur det allra sista av sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar