tisdag 16 april 2013

Vilodag

Vilken natt.
Hade skitont i huvudet när jag la mig igår. Mest runt höger öga.
Tog en extra migräntablett när jag la mig och somnade sen gott.
Vaknade vid 4 och hade fortfarande ont.

Skulle gå upp och hämta en tablett men blev yr och började kräkas som en tok.
Trevligt.

Satt på toan en stund tills det släppte. Migräntablett och åksjuketablett intogs och så tillbaka i säng.

Somnade och vaknade nu vid 9.30.
Mår bättre. Lite tung i huvudet och väldigt trött bara.
Har åkt på en härlig förkylning oxå och är alldeles kladdig i ögonen.

Missar ett möte nu på fm med alla härliga jobbarkompisar som jag saknar.
Segt!
Kanske snart måste anlita någon av dom som assistent om yrseln inte upphör. Hehe

Nää det får nog bli en vilodag för mig idag.

Ryggläge. Kämpa!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar