lördag 20 april 2013

Härlig dag

Lugn och skön morgon med frukost framför TVn.
Ut i trädgården och oljade trädäcket, ett bord och stolar och så lite annat plock och fix.

Så underbart att vara ute och njuta av solen.
Nu grejar Micke och Emma med en stege till ett klätterträd.
Emma är så glad och full av energi. Det smittar av sig.

Jag sitter just nu och njuter av en kaffe.
Snart ska vi fixa oss för ett par timmar på Lattjoland.
Emma är bjuden på kalas.
Ser fram emot att träffa våra härliga vänner Anders och Helena där.
Fantastiska människor med underbar humor.
Lika sjuk humor som jag har.
Igår kväll skickade vi sms till varandra och jag satt här hemma och asgarvade högt i min ensamhet.

Idag fyller Sara år men jag tänker fira henne på Valborg när vi ska dit.( Grattis vännen ❤ Du har ett, eller två, paket som väntar.)

Njut av solen idag. Man vet aldrig när den kommer tillbaka igen!



































- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar