fredag 26 april 2013

Flottigt hår

Nu har vi haft frukostmys. Emmas kompis Ebba är här ( Helena och Anders dotter ). Vi lånar henne idag.
Så vi har precis ätit frukost och nu pysslar tjejerna med klippdockor.




Jag ska snart ta en dusch och skölja ut mitt flottiga hår. Har sovit med inpackning inatt.
Flottigt värre!

Sen ska vi börja fixa oss inför en bussresa in till stan och ett besök på McDonlads. Tjejerna är taggade och frågar var 5:e minut när vi ska åka.

Jag känner mig lite orolig över att bli yr eller ramla men jag har gått igenom allt med Emma om vad som händer med mig, vad jag måste göra och så vet hon hur man ringer på min telefon.
Jag har lagt viktiga nummer under symbolen stjärna så där kan hon trycka på nåt nummer och förhoppningsvis svarar nån.
Micke ska möta upp oss på McD så det ska nog gå bra det här.

Ni missar väl inte min krönika idag? ;)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar