måndag 22 april 2013

I don't like Mondays


Ingen bra dag alls idag.
Känner mig ur form.
Har städat och grejat, möjligen legat i för mycket för efter lunch flög yrseln på.
Försökte sova en stund. Kräktes lite och mådde sen bättre.
Men sen blev jag yr igen och så ramlade jag ute på den inglasade altanen.
Slog i handen som fan och sträckte mig lite i ryggen och axeln.
Malin Mörbultad Unger. De e jag de.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Nu mår jag bättre igen men har oskön huvudvärk och känner mig helt slut i kropp och knopp.

Jag ska aldrig mer tänka tanken att jag nog blivit av med yrseln. Gjorde det igår men då kom den som ett brev på posten idag.
Tack som fan!

Micke och Emma är i simhallen.
Jag funderar på att ut och gå en runda. Behöver lite frisk luft. Får se om jag orkar.
Ungdomarna är hemma. Ska ta en kaffe och hänga lite med dom nu.

Har letat fram kort till sonens studenplakat.
Hittade detta. Visst är han söt?


Mammas lille Toker ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar