torsdag 4 april 2013

Cam & Co.

Idag har jag klippt mig på Cam & Co. Första gången jag var där och jag är riktigt nöjd.
Fegade dock ur och klippte inte så mycket. Tror jag vill spara till lite längre. Färgen och slingorna är super.
Nu känner jag mig genast mycket fräschare.

När frisören tvättade håret på mig så satt jag i en massagestol och fick massage. Samtidigt som hon masserade mitt hår. Helt underbart. Höll på att somna!

När jag var klar med klippningen hämtade sonen upp mig. Han, Tilda, Emma och Tildas lilla kusin Ebba hade varit i ishallen och på McD.
Det var första gången för Emma både i ishallen och på ett par skridskor. Men det hade gått väldigt bra och hon hade så himla kul, vår lilla isprinsessa.



Jag är så sjukt trött nu ikväll och har tyvärr yrsel till och från.
Det blir snart sängen för mig.
Imorgon måste jag upp och sjunga för Micke som fyller 40 år!

Före:









- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar