måndag 15 april 2013

Hängröv

Ja idag har jag haft byxor med riktigt häng.
Det är inte för att jag har kommit in i någon kris, vill verka poppig eller yngre än jag är. Nää det är faktiskt mina favoritbyxor och dom är flera år gamla.




Idag har jag träffat min vän Ramona på stan. Vi är olika på många sätt men vi kommer väldigt bra överens. Jag gillar att hon är rak, ärlig och säger vad hon tycker.
Det är inget daltande där inte. Det
uppskattar jag.
Men, hon är en värdelös shoppingkompis. Hahaha vi har inte alls samma smak. Hon säger nej till allt jag visar upp.
Men som tur är så är smaken som baken.
( Tack för idag vännen. Men nästa gång tar jag över babblande igen hihi )

Jag har varit på simskola/lek och plask med Emma.
I simhallen fick jag huvudvärk som inte riktigt ville släppa.
Som tur är kom Patric och Tilda till simhallen så Patric fick köra hem för jag har nog inte klarat av det. Hade väldigt ont, kände
mig matt och yr.

Jag tog en pw, tänkte att det kanske skulle släppa lite om jag fick frisk luft. Men nää de har blivit värre och gör mer ont runt ena ögat oxå.
Fast jag har blivit väldigt täppt i näsan och nyser titt som tätt.
Känner mig trött och småfrusen.
Kanske är nån förkylning på G?
Nu har jag tagit en migräntablett och krupit ner under filten i soffan.
Nu tänker jag inte röra på mig förrän det är dax att gå in till sängen.

Puss och gonatt



En fin bild från min pw nu ikväll.





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar