måndag 1 april 2013

Annandag Påsk

Vilken bra påskhelg vi har haft. Mycket trevligt umgänge och massa gott att äta.

Avslutade påsken med lite kvalitetstid med min vän Helena.
Hon hämtade upp mig och så drog vi till Modehuset.

Jag träffade några av mina arbetskamrater med brukare där idag.
Ååå vad jag saknar dom. Var så kul att se dom!

För Helena och mig var det shopping och in och ut i butik.
Tror vi var inne på Cubus 3ggr. Jeans för 99:- Hallå, som hittat ju! Billigare än Ullared ;)
Köpte ett par aprikos/rosa. Så snygga!
Vi åt lunch, shoppade lite till sen hem till oss och tog en kaffe.
Helenas man och barn var redan här.
Våra män har haft kvalitetstid medan vi shoppade.
Barnen hade lekt och haft skoj!
Min man har fixat både lunch och fika. Bra jobbat!
Mycket skratt blir det alltid med Helena och Anders. Underbara människor!
Ullared inbokat om ett par veckor med dom och planer för en Thailandsresa nästa år. Ååå vad kul det skulle vara om vi verkligen kom iväg på en resa tillsammans.

Nu grönsaker, dipp, kaffe och soffan!





Det syns vem oss som åt det onyttiga va?

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar