fredag 19 april 2013

Fredagsmys

Vilken härlig fredag.
Den började inte bra. Kände mig på urdåligt humör men efter en pw och en kaffe i solen så fick jag mer energi. Och det blev ännu bättre efter en träff med fina tjejer på Modehuset. Vi fikade och tittade i butiker.
Så skönt att bara ses en stund, babbla om allt möjligt och få skratta.
Det är väldigt viktigt för mig att ha bra vänner runt mig som man kan ha kul ihop med men som även kan trösta och finnas där när man har en dålig dag.

Helena, min nya privata chaufför, skjutsade mig hem. Vi hämtade barnen, åkte och handlade och sen körde hon hem Emma och mig.
Tack vännen ❤

Emma och jag lekt med Barbie en stund och nu ska jag ta ett bad och pyssla om mig själv lite. Hårinpackning och ansiktsmask.

Sen blir det soffhäng med finaste tjejen ❤



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar