måndag 8 april 2013

Chokladsug

Ju mer jag tänker att jag inte ska äta choklad desto mer vill ja ha choklad.
Jag bara måste ha choklad.
Och nu har jag precis ätit ett par bitar till kaffet. Jag är hopplös!

Sen yrseln kom har jag börjat äta massa onödigt och onyttigt. Jag tröstäter. Tycker synd om mig själv.
(Helena, hjälp mig ur det här träsket. Jag vill vara lika duktig som dig!!! )

Det har varit en soft dag. Jag har suttit vid datorn och skrivit lite.
Haft ett par duster med en trotsig liten tjej.
Gått på en pw.
Umgåtts med ungdomarna.
Tänk att den här söta, glada lilla tjejen kan förändras till ett trotsigt "monster" mindre än en sekund.
Visst har man svårt att tro att hon kan bli helt galet arg?




Men det går över ganska snabbt, som tur är :)

Micke fick blommor av mamma
och pappa i lördags och dom är verkligen superfina. Tulpaner som ser mer ut som rosor.








Micke och Patric är på innebandy och Emma sover. Hon var hostig, superförkyld och lite småhängig så hon somnade snabbt.
Nu soffhäng, kaffe och tv med finaste Tilda.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar