tisdag 23 april 2013

Studenten

Idag har jag varit och fixat studentskylt till sonens student.
Helt sjukt. Min "lille" son tar snart studenten.
Vad hände? Han slutade ju nyss första klass?!

Jag och hans pappa Martin delar på allt inför studenten och kommer ha festen tillsammans med hans och min släkt här hemma i vår trädgård. ( så gjorde vi även förra året när Patric fyllde 18 )
Är så glad och tacksam över att vi har så bra kontakt och kan göra saker ihop.
Att vi kan umgås och ha kul tillsammans. Att vi kan dela minnen och uppleva saker och händelser med vår son. Inte på varsitt håll utan tillsammans.

Jag har känt Martin hela mitt liv känns det som. Han är en viktig person för mig. Han är inte bara min sons pappa. Han är även en nära vän.
Och det härliga är att han och min man oxå umgås och är vänner.
Det kan ju inte bli bättre. ❤

Nu sängen...sova...drömma....vakna...ULLARED!








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar