söndag 7 april 2013

I går...

...var det en väldigt bra dag!

Långpromenix med familjen. Fika i solen med bästa ungdomarna. Emma lämnades till mormor och morfar och så åkte jag och ungdomarna till sporthallen för att se en innbandymatch.
En reunionmatch mellan Lindsdal och Kvarnholmen.
Lindsdal vann tillslut. Tyvärr. Kvarnholmen ledde nästan hela matchen men sen så gick det snabbt i slutet och så vände det och blev förlust.
Men äh... Tror ingen grät så mkt över det. Det var en kul grej och roligt att se alla från NOVA-tiden.

Jag fick en goodiebag av en vän igår. Blev så otroligt glad. Innehållet mig perfekt.
Hon är lite av en skönhetsexpert och driver bl a en skönhetsblogg.
Ska länka till den när jag sitter vid datorn. Det går inte från mobilen.

Igår hade jag oxå ordnat en överraskning för min man.
Jag mötte upp honom i stan och vi tog en öl på Lilla puben.
Vidare till överraskningen, som Micke trodde var relaxa bara han och jag på Kalmarsunds hotell eller annat ställe,men näpp , vi gick till en plats där 15 av våra vänner stod och väntade in oss.
Alla sjöng och hurrade. Micke blev riktigt förvånad! Underbart!
Vi skålade med skumpa och gick sedan vidare till Harrys för att käka middag, bowla och ha en riktigt rolig kväll.
På Harrys befann sig många av grabbarna som hade spelat innebandy på dan så det var många roliga möten, mycket skratt och många minnen som togs upp.

Tack alla som har hjälpt mig att "ljuga" under hela denna tiden som överraskningen planerades. Otroligt att ingen har lyckats försäga sig.
Tack för att ni alla ville vara med och firade Micke.
Tack Patric och Tilda för all hjälp igår och för att ni ville vara chaufförer
Tack mamma och pappa för att ni passade Emma.
Tack Östran för att ni fixade så att min man fick vara ledig idag.

Den lediga dagen har vi mest spenderat i soffan utom när vi gick till mamma och pappa för att äta kroppkakor och för att hämta hem älskade lilla Emma.
Syskon med familjer var oxå där på middag så de var en trevlig liten familjestund.

Det har varit en riktigt soft dag.
Lite små seg kan man väl sä. Mådde ganska så dåligt ett tag och var rätt ynklig.
Som en vän sa idag:
-Det kostar att ligga på topp.

Ja, jag var på toppen igår och en stund idag var jag ganska långt ner på botten.
Men det ordnade till sig och det får väl vara värt att må lite dåligt för det var så jäkla kul igår.

Är så tacksam att jag inte var yr en endaste gång igår.
Inte idag heller för den delen.
Det kanske är sprit jag ska dricka för att må bra. Hihi

Nu längtar jag efter att få sova.
Och så hoppas jag vi vaknar upp glada, pigga och fulla av energi imorgon.
Hoppas iallafall att Emmas förkylning inte blir värre. Hon var rejält täppt nu ikväll när hon la sig.

Nu kommer lite bilder från gårdagen. Glömde ju bort att ta kort igår men några bilder blev det.

Natti natt




























































-
























Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar