tisdag 2 april 2013

Värsnäs

Vilken härlig dag det har varit. Började kanske inte så bra, bråk och tjafs med Emma på morgonen.
Men sen drog mannen och jag till Värsnäs. Sprang slingan 2,5 km. Inte helt enkelt vill jag lova med en ond rygg och rumpa. Springa i snö är inte heller det mest ultimata men fan, det gick!

Efter löpturen satte vi oss på en stenbrygga nere vid vattnet och fikade på kaffe och mackor.
Varför smakar mackor alltid extra gott när man äter dom utomhus, typ på picknick?
Vi hade verkligen en underbar stund i solen.
Varför gör man inte sånt är oftare?

Hem och hämtade Emma,tog lite lunch samt gottade oss i solen. Vidare och hämtade Mickes gudbarn Rebecca. Hon är på besök hos sin farmor och farfar nu när hon har påsklov. Hon bor i Sthlm annars.

Vi drog in till stan, fikade på Kullzenska och så tog vi en liten shoppingrunda.

När Micke och barnen åkte hem så mötte jag upp min älskade son. Och även hans pappa. Dax att köpa kostym till bal och student.
Vi hittade en supersnygg på Brothers.
Vilken bra service vi fick där! Bästa!
Och Patric var så fin så jag nästan började tjuta.

En kaffe på Kahls hann vi oxå med.
Och även jakt på skor. Lyckades inte så bra men några härliga skratt blev det iallafall.
Mysigt med lite egentid med sonen ❤

Nu är jag trött och faktiskt och tyvärr lite smått yr :/ Har kanske hållt igång lite väl mkt idag.
Ska hoppa i säng tidigt. Imorgon ska jag träffa fina arbetskamrater.

Natti

( Ramona, darling, jag har inte glömt dig. Men jag hade glömt att jag har möte imorgon. Jag ska gottgöra dig snart. Jag lovar! Love u! <3 )












































- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar