måndag 29 april 2013

Ingen bra dag!

Måndagar suger. Och framförallt denna!

Ledsen, rädd och orolig känner jag mig just nu.
Är skärrad,ofokuserad, tankspridd och mår inte alls bra. Vill bara gå och lägga mig och aldrig gå upp igen.

Först var jag på möte imorse med chef och arbetskamrater.
Omstrukturering på jobbet och vi fick veta att någon av oss var tvungen att gå. Så hela dagen fram tills nu har jag varit stressad över vem av oss det skulle bli.

Läkarbesöket idag gick inte heller som jag hade tänkt mig. Först hörselprov och sedan läkarbesök.
Läkaren sa att man misstänker Meniéres men innan man ställer den diagnosen och kan börja behandla mig för det så måste dom utselsuta två andra allvarligare sjukdomar.
Så jag fick ta prover och nu väntar jag på remiss för skikt och magnetröntgen. Visar proverna och röntgen inget så får jag börja behandlas för Meniéres. Visar det något så är det alltså någon av dom andra, allvarligare, sjukdomarna.
Jag känner mig lite smått chockad.
Jag tyckte det var jobbigt nog med Meniéres och att det var allvarligt men tydligen så kan det vara värre.
Just nu känner jag :
-JAG ORKAR FAN INTE!

Är oxå frustrerad över att f-kassan inte ha betalt ut några pengar till mig än. Gaaaah!

Men...det positiva är väl att jag iallafall fick stanna på min arbetsplats. Dock tråkigt för den som fick gå. Ledsamt!

Jag känner mig uppgiven och har inget kul att skriva idag.
Jag ska fan gå och lägga mig och tjura!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar