söndag 28 april 2013

Ont i käken

Jag skrattade så mycket igår att jag har träningsvärk i käken.

Jäklar vad kul vi hade. Topp tre av förfester jag varit på.
Jag lovar, vi skrattade i princip hela tiden.
Jag är så glad att jag kunde slappna av och ha kul och slapp vara yr.

Vi dansade, sjöng, skrattade, körde önskelåtar från Spotify... Perfekt kväll!

Vidare till stan. Mötte upp Micke och Co som firade innebandy vinst. En gemensam vän till oss hade fixat fribiljetter till Stars and stripes som körde en kväll med 80 och 90- tals musik. ( fast det var en hel del nutidslåtar oxå )
Bra musik och mycket dans blev det.
Många trevliga människor ute och det blev en väldigt kul kväll!

Vi var hemma runt 03.30 då åt vi nattamat och så satt vi och pratade en lång stund med vår nattgäst Gotte.
Han sov över nere i vår källare.
Fåglarna kvittrade och det började ljusna när vi väl kom i säng.
Så idag är man trött. Alldeles för lite sömn.
Men det blir en soft dag med mycket vila.

Tack för igår alla iblandade ❤










































Igår fest...idag mindre festligt ...






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar