onsdag 10 april 2013

Heta stolen

Nu är vi på väg hem efter ett spännande äventyr.
Micke fick erbjudande om att få chansen att vara med i postkodsmiljonären/heta stolen.
Så det är det vi har varit på idag.

Vi visste att fyra deltagare var uttagna. Det lottades när man kom fram om vilken ordning man fick vara med i och att det oxå fanns en chans att man inte hann vara med och få spelas in/sitta i heta stolen.
Så blev fallet för Micke. Han hann inte vara med idag MEN han får en ny chans snart igen. Gutt!

Vi har haft ett mysigt dygn. Tågresa, fint hotell, bra mat mm och allt helt gratis.Inte helt fel.
En väldigt rolig dag i tv-studion. Fått träffa Rikard Sjöberg som är hur trevlig som helst och andra väldigt härliga människor.
En av männen som satt i heta stolen idag hade inte hunnit komma med förra gången han var där. Men idag blev det hans tur. Och det gick bra för honom. Väldigt bra.
Och när han visas i tv kommer han att ha Mickes skjorta på sig i slutet. Hihi. Hans skjorta blev fläckig så Micke lånade ut sin.
Det kanske är en turskjorta.


Det känns på något vis bra att ha varit där idag och sett hur allt går till. Nu kommer jag nog vara lugnare nästa gång för jag har varit sjukt nervös inför denna resan.
Och...nu har vi en tripp till att se fram emot och ny chans att komma upp i heta stolen. Wiihooo!

















Sorry, lite suddiga bilder i mobilen. Har bättre i kameran. Men dom får jag lägga upp vid ett annat tillfälle.

Nu laddar vi för nästa gång vi får komma dit. Och jag tror faktiskt att det då kommer gå väldigt bra för min man. I can feel it!

Nu längtar vi efter lilla Emma. ❤Hon är hos mormor och morfar.
Hon är ganska förkyld så det ska bli skönt att få komma hem och ta hand om henne. Har haft dåligt samvete att lämna henne när hon inte var så pigg.

Idag fick jag givetvis ett kraftigt yrselanfall i studion. Tack och lov så hade sändningen inte börjat så jag kunde gå undan, ta en tablett och sätta mig och vila.
Känner mig fortfarande lite illamående och ostadig men inte alls yr som innan.

Imorgon ska jag testa att köra bil. Har inte gjort det sen innan vi åkte till Thailand.
Ska bli kul att se hur det går!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar