fredag 26 april 2013

Tinnitus

Nu har jag haft ett tjutande ljud i örat hela den här dagen. Jag blir fan knäpp!
När det är lite ljud runt omkring tänker jag inte lika mycket på det. Men som nu när jag har krupit ner i sängen och det är tyst så låter det som fan.

Hur som helst så har det varit en bra och mysig dag.
Vi har ju lånat Ebba idag. Det gick superbra och tjejerna hade så himla kul ihop.
Mycket fnitter och skratt. Så härlig att lyssna på dom när dom pratar och diskuterar.
Dom börjar bli så stora nu ❤

























































När jag kom hem idag hade jag fått ett paket från Gittan, en vän som bor i Sthlm.Jag blev så himla glad. Otroligt gulligt av henne. Tack ❤




Om man tränar får man fika.Jag misstänker att det är så hon tänkte med bokvalet ;)

Kanske bara måste ta tag i min träning igen.
Har varit lite rädd att gå dit. Rädd att bli yr eller ramla.
Men jag orkar verkligen inte gå runt och vara rädd hela tiden.
Blir jag yr så blir jag, kräks jag så gör jag , ramlar jag så får jag hoppas att jag inte slår mig illa.

Imorgon är det kalas för hela slanten.
Helena fyller 30 år. Först kalas hos henne på dagen.
Sen på kvällen kör vi lite förfest här och så vidare in till stan.
Micke ska på FF och sen vidare och träffa sitt innebandylag. Dom vann Korpen så det måste ju firas.
Vi ska möta upp dom i stan sen. Vi har fribiljetter till Stars and stripes som kör 30+ och en kväll med 80 och 90-tals musik. Värt att kolla upp vad det kan vara.
Misstänker att vi även besöker Harrys och kanske nya puben i stan. ( brevid Hanssons ) Ett rock place tror jag att det är ;)

Jag ska faktiskt be till Gud innan jag somnar. Inte för att jag tror på honom egentligen men nån där uppe kanske hör mig.
-Snälla, jag ber verkligen, låt mig få slippa vara yr imorgon.
Låt mig få ha kul och fira min vän Helena.
Amen!

Nu ska jag sova. Natti natt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar