fredag 12 april 2013

Hjärnsläpp...


...och huvudvärk.
Dagen startade inte bra. Har vaknat flera ggr inatt av täppt näsa och huvudvärk.
Vaknade i morse och både nästäppan och huvudvärken fanns kvar.

Huvudvärkstabletter och nässpray är taget och nu ska jag krypa ner i ett bad.

Hade tänkt att jag skulle skiva lite men har stirrat på ett tomt dokument i en timme nu.
Totalt hjärnsläpp.
Tom i bollen om man sä.

Vi skulle träffat Sara och Theo idag med det fick ställas in. Vi är lite smått krassliga allihop.
Det får bli en annan dag. Snart hoppas jag. Vi ses alldeles för sällan. ( Saknar er )

Och så blev vi bjudna till Fam Hultén ikväll. Det blir oxå inställt. *snyft*. Vill inte dra iväg med Emma när hon inte är pigg.
Så vi får se fram emot en kväll i soffan med familjemys. Inte fel det heller.








Jag har försökt skriva i flera dagar nu men det är totalt stopp.
Jag har tappat fantasin nånstans. Motivationen oxå.

Hittelön kan fås om ni ger mig fantasin och motivationen tillbaka.

Ha en härlig fredag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar