onsdag 3 april 2013

Min dag

-Yr
-Morgonstress
-Lämna på dagis
-Möte på jobbet. Trevlig att träffa mina underbara arbetskamrater en stund.
-Maxi
-Lunch ute i solen ( i trädgården )
-Powerwalk
-Hämtade Emma
-Kaffe hos mams och paps
-Packade upp resväskan. Jaaa jag vet, borde gjort det för längesen. Men nu är det gjort iallafall.
-Lekte lite med Emma. Vi byggde med Plus Plus
-Badade
-Yr
-Nattade Emma
-Soffhäng och kvällsfika

Och nu ligger jag i sängen. Time to sleep!

Har varit en dag med blandade känslor. Kul med en stund på jobbet. Jag saknar jobbet och mina arbetskamrater. Det kändes skönt att få veta att dom saknade mig oxå.
Alltid trevligt att vara uppskattad på jobbet.

Känner mig less på att vara instängd i mina egna kropp.
Rädd för att köra bil, idag har Micke varit chaufför. Rädd
för att yrseln bara ska dyka upp. Läskigt att aldrig veta var, när eller hur.
Tröttsamt att vara konstant trött. Less på illamående och kräkningar.
Irriterande med lock för örat.

Känner mig på uruselt humör.
Jag vill må bra. Jag vill att allt ska vara som vanligt.
Jag vill jobba, kunna ta bilen och köra vart jag vill, när jag vill, jag vill kunna träna riktigt igen, jag vill vara pigg, slippa vara orolig och rädd.

När ska den här skiten gå över?

Imorgon är en annan dag. Då hoppas jag på att vara mindre trött, oyr och full med energi.
Imorgon är dagen innan den stora dagen.
Imorgon ska jag klippa mig och dagen efter är det den stora dagen.
Dagen då min man fyller 40 år!

Gonatt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar