lördag 13 april 2013

En perfekt dag

Visst är det underbart när man slår sig ner i soffan och tar kväll efter en väldigt bra dag.

Startade dagen med frukost framför TVn och ett avsnitt av Sofia den första.
Sen drog jag till gymmet.
Fick ett sms av Helena igår om att jag var en latmask.
Ville bevisa att jag inte alla är lat så det var ju bara att ta på sig träningskläderna och möta upp henne där.
Fast jag kände mig faktiskt som en latmask när jag lullade runt där lite bland maskinerna och Helena körde på som en galning. Fast...jag var ju där iallafall och tack Helena för att du gav mig en spark i baken så att jag kom iväg.

Helena och barnen kom till oss på lunch idag. Fast Helena fixade maten. Nyttig och fantastisk go omelett.
Perfekt med en egen kock. Man väljer ju sina vänner. Hihi

Barnen lekte väldigt bra och hade jättekul. Det hade även vi vuxna.
Ett tag satt vi helt tysta med mobilerna framme och spelade quizkamp.
Men vadå, det är väl oxå att umgås. Vi spelade ju mot varandra? :)
Vi hade extremt roliga samtalsämnen och många skratt blev det.

Emma och jag har varit hos mams och paps på en snabbfika. Lämnad paket till lillkusinen som fyller 1 år imorgon. Vi kan inte vara med och fira för vi ska på kalas hos svärmor som oxå fyller år.

Sen var vi ute och blåste såpbubblor.
Trots snö så fick jag ändå lite vårfeeling.




Nu har vi lördagsmys och ska se Emmas favoritprogram, Fångarna på fortet. Vad gör man inte för sina barn? ;)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar