torsdag 25 april 2013

Imorgon...


...är det fredag och då kommer min krönika igen.
Då kan ni läsa om monster, livlinor och trosålder. :)
Glöm inte köpa tidningen.

Jag gör ett nytt försök med ett inlägg. Dock i kortare version.

Min dag idag:
-Ett besök på Bik Bok som hade 50% på allt. Köpte svarta jeans . Hade presentkort på 200:- så jag betalade bara 50:- billigt och bra.
Och jag fick köpa en storlek mindre än vanligt. Det gillas :)




-Lunch med min vän Sara.
Inser varje gång vi ses att vi ses alldeles för sällan.

-Städade Emmas lekstuga och fikade i trädgården














-Plockade upp lite inköp från Ullared/GeKås.
Bl a lite ny fin inredning.





















Jag köpte en hel del fina och bra grejer. Har inte hunnit packa upp allt än.
Köpte mycket fina kläder till Emma.
En sportjacka till mig




Jag älskar verkligen Ullared/GeKås.
Ni som inte har varit där , ÅK DIT!

Ni läste väl Kalmarposten idag?
Min fina vän Helena var med där idag.



Gjorde mig en god räk och avokadomacka innan och skulle njuta av den och se Sofias Änglar men då fick jag i stället kasta mig på värsta karusellåkningen.
Yrselanfall och kräkningar på köpet. Underbart!
Nu ligger jag utslagen och alldeles matt i kropp och knopp.
Gud vad less jag är på detta!

Imorgon är en annan dag. Förhoppningsvis yrselfri.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar