söndag 21 april 2013

Dum mamma...


...det är jag det.
Min dotter avslutade denna dagen med att säga:
-Du är världens dummaste mamma och jag vill aldrig mer vara din vän.

Hoppsan!

Det tråkiga är att jag inte vet vad jag har gjort för att förtjäna titeln Världens dummaste mamma.
Men det är väl bara att låta det rinna av.
Imorgon är det glömt och vi är bästisar igen.
Kan minnas att jag har hör det där ett par ggr av sonen oxå men tänk, nu älskar han sin gamla mamma trots allt ;)

Det är svårt att hänga med i svängarna.Det går väldigt mycket upp och ner i den här lilla tjejens humör.
Men det är bara att försöka rida ut stormen som Micke säger.

Vi har haft en härlig dag i trädgården.
Vi har plockat fram "sommaren"















Vi har även varit ute på en liten cykeltur.





Igår var Emma finklädd inför kalas på Lattjoland.
När hon hade klätt på sig tittade hon på sig i spegeln och sa:
-Jag är så vacker så man nästan inte tror det är sant!







Jag kan bara hålla med. ❤

Igår kväll låg vi bara hemma i soffan, åt gott och kollade på tv.
Jag tog även en pw med min vän Helena.
Så underbart att man i vuxen ålder kan lära känna nya människor som man verkligen tycker mycket om och som man känner att man vill bli gammal med.
Jag är lyckligt lottad med fina vänner runt mig ❤

Nu ligger jag i soffan och känner mig helt slut.
Det värker i armen men det är självförvållat. Har grejat en hel del idag.
Vila är inte riktigt min grej.
Men nu ska jag lyssna på min kropp som skriker efter sängen.

Natti natt


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar