fredag 12 april 2013

Skavlan


Har precis kollat på Skavlan. Ett av mina favoritprogram.
Inte helt fel att Håkan Hellström avslutade med låten, Det kommer aldrig va över för mig!

"Jag kommer älska dig när jorden gått under
För jag tänker aldrig dö, nej
Det kommer aldrig va över för mig"

Det har varit en soft dag.
Gotte var här på lunch. Micke bjöd hit honom på väldigt lyxig mat. Falukorv och makaroner. Hehe

Patric var hemma med Emma medan jag och Micke åkte iväg och uträttade ärenden.

Sen har vi inte gjort så mycket mer än bara umgås och ta det lugnt.
Skönt!
Hela familjen är trötta och lite hängiga.
Min huvudvärk är ihärdig och vill inte riktigt släppa.

Tror faktiskt jag ska krypa i säng ganska snart.
Då kanske jag kan orka upp och möta Helena på gymmet tidigt imorgon.
Om jag känner mig frisk.

Dax att ta tag i sitt liv igen.
Nu är det allvar. Alldeles för mycket onyttigt har inmundigats senaste tiden.
Nää skärpning nu!
Jag kan om jag vill.
Jag får ta hjälp av Helena som kör stenhårt med nyttig mat, träing och PT.
Riktigt duktig är hon!

Jag har ett mål. 4 kg till midsommar. Det måste väl gå?
Det SKA gå.

På måndag börjar allvaret!
Då hinner jag äta upp chipsen vi köpte idag ;)

Natti natt





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar