fredag 5 april 2013

Hurra! Hurra! Hurra!

Ett stort Grattis till pappa MU som fyller 40 år idag.
Vi har precis sjungit för honom och lämnat presenter.
Tror han blev mest glad över det fina mobilskalet med Emma på.
Varför ger man saker till andra som man själv vill ha.
Varför gjorde jag inget till mig själv? Oerhört korkat!
Måste införskaffa ett jag med.
Det blev så himla fint!

Nu frukost, sen ska jag till läkaren.
Yr igår kväll, ramlade åt sidan och slog i knät i en låda som var öppen i en byrå.
Aj!
Yr i natt och illamående.
Måste till läkaren och skynda på remiss till Öron, få mer mediciner för illamåendet och så kanske visa upp alla härliga blåmärke på min kropp.

I em blir det ett stillsamt kalas med familjen!
Och imorgon ska jag ta med mannen på en överraskning.
Man måste ju fira att han fyller 40 :)












- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar