tisdag 16 april 2013

Ooops, I did it again

Jag har ramlat...igen! Jag är en fara för mig själv.

Har känt mig trött och konstig hela dagen. Har verkligen inte gjort något ansträngande alls idag.
Så skulle jag bara gå ner i tvättstugan och flytta tvätten till tumlaren. Kände att jag blev konstigt tung i huvudet. Sen kom yrseln.
Skulle gå upp men när jag kom fram till trappan kunde jag inte lyfta benet utan föll handlöst framåt och slog i handen/handleden i trappan.
Jag skrek. Emma skrek.
Hon blev jätterädd.
-Dumma trappa skrek hon.
Jag höll tillbaka tårarna och försökte att inte visa hur jävla ont det gjorde.
-Mamma jag blev rädd för jag är rädd om dig sa hon då.
Lilla gumman. ❤

Vi satt på trappan en stund.
Tog mig upp. Yrseln släppte men smärtan i armen blir bara värre och värre. Börjat bli svullen runt handleden. Kan inte böja den åt nåt håll.

Min son är oxå rädd om sin gamla mamma men han driver med mig den jäkeln. Fast med glimten i ögat. Jag älskar hans humor. Han är så knäpp.
Har skrattat högt för mig själv här hemma.
Han tycker att jag ska bära hjälm.












Tur att man kan skratta lite mitt i allt detta elände.
Det syns inte så väl på bilden hur svullen jag är.








Är väl kanske läge att ringa läkaren imorgon. Segt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar