lördag 6 april 2013

God morgon

Klarblå himmel, solen skiner, fåglarna kvittrar... Visst stämmer det väl inte att det ska komma mer snö? Visst är det väl vår nu?
Visst?
Annars kommer jag få ett psykbryt större än vanligt.
Jag orkar inte mer med SNÖ!!!
Jag blir galen på detta!




Jag vill kunna öppna altandörren, ta mitt kaffe och tidningen och sätta mig ute och njuta av frukosten.
Jag vill slippa vinterjackan, mössa och vantar när jag är ute och går
Jag vill ha VÅR!

Hur som helst, solen skiner så man får vara glad för det lilla. När solen skiner blir jag glad.

I em ska vi se på när mannen spelar innebandy. Nån reunionmatch , Kvarnholmen mot Lindsdal.
Trots att mannen är Lindsdalare i grunden så spelade han i Kvarnholmen.
Så det blir väl dom man måste heja på idag ;)

I kväll ska jag ta med mannen ut på lite äventyr. En överraskning väntar. Längtar!

Om någon ser mig vingla om kring eller kräkas ikväll så beror det på yrseln, inte alkoholen. Bästa att varna, man vet ju aldrig när jag blir attackerad av det där otyget.( yrseln )

Ha en riktigt härlig lördag mina vänner. Det ska jag ha.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar